2017. február 1., szerda

Sugallatok - mixed media utazó art journal

Virágék idén januárban útnak indítottak egy régi könyvet, amibe minden Sugallatok fb csoporttag alkotni fog valamit. A lényeg: a végére mindenkinek benne van az alkotása, amit persze Virág fog megtartani :D Mint egyfajta mixed media emlékkönyv. Mindenkinél 2 hetet tölt a könyv, én épp a 4. voltam a sorban, ami bizonyos szempontból kényelmes - nem nekem kell megritkítani a könyvet, hogy a végén ne így < nézzen ki, hanem rendes könyv formája legyen... ugyanakkor én az emberek többségének munkáját maximum fotóról láthatom... Későbbre viszont már nem mertem bevállalni, március közepétől fontosabb projektem lesz ;)

Első lépésként kerestem egy szimpatikus oldalpárt, majd mindkettőhöz hozzáragasztottam 2-3 oldalt még, hogy legyen tartása. Ezt egyébként célszerű stiftes ragasztóval csinálni, a folyékonytól hullámos lesz. Ezután maszkoló szalagot tettem az oldalpárom közepére, hogy a különböző mediumok ne folyjanak át a többi oldalra. Innentől jöhetett a móka! :) Fehér gesso, kis barnás szín, repesztőpaszta - a cél az lett volna, hogy a repedésekben a barna látszódjon, de ez még nem lett tökéletes... élvezetes játszani a mindenféle porral, festékkel, díszítőelemmel... Elég kezdő munka lett, de mégis büszke vagyok rá :) Úgyhogy azt hiszem, fogok én még a sajátomba is alkotni, az úgyis picit el lett hanyagolva. 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése