2017. január 8., vasárnap

Karácsonyi képek feldolgozása - 2. rész, Sugallatok moodboard kihívás

A sugallatok decemberi moodboardja nagyon szép, igazi karácsonyi/téli hangulatot áraszt....nagyon tetszett, de tény: ilyen színvilágban kevés az alapanyagom... mindenesetre nekiláttam, amiből tudtam, hiszen ezek a képek Zsombiról nagy kedvenceim lettek az ünnepek alatt :) A moodboard az alábbi volt:


Az oldalamat a 7dots studio Cotton Candy Dreams kollekciójának Brain Freeze papírjára készítettem. Első lépésként szokásos átlátszó gessoval alapoztam, erre jött a damaszk mintás, majd a pöttyös stencilezés. A maradék csipkeszalagjaim egyikéből ragasztottam gel mediummal az oldal bal oldalára, majd stencileztem még csillagokat ezüst glitterpasztával. Fújtam ide-oda arany misttel egy keveset, domborítottam ezüsttel hópihéket (ebben még mindig elég béna vagyok), aztán kis szürke anilinfestékkel is maszatoltam. A két fotó alá fehér alapkartont raktam, aztán szizált, és jöhettek a díszítőelemek. :) A legvégén fröcsköltem rá piros anilinnal, illetve fekete és fehér akrilfestékkel. A kedvenceim pedig a csillámok... 

Nem vagyok maradéktalanul elégedett vele, de talán kezdek belejönni a fiús oldalakba. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése