2017. február 1., szerda

NCsD kihívás - Hófehér

A cím félrevezető, és mégsem... az aktuális fb kihívás lényege az volt, hogy olyan oldalt készítsünk, amelyen dominál a fehér: a scrapbook oldalakon többnyire színekkel operálunk. A kedvenc színeinket használjuk, vagy a fotó színeihez igazítjuk az oldalt...ezt a tényezőt most kiiktattuk... A feladat a következő volt: olyan scrapbook oldalt, vászonképet, vagy akár PL oldalt, amin a fehér szín DOMINÁL. Azaz megjelenhet az oldalon más szín is, de minimális mértékben, és ha az alkotásodra néz a külső szemlélő, a fehér legyen az, ami igazán meghatározó. 

Sokan tudjátok, a menta/türkiz az egyik gyengém, így természetesen megint ezzel a színnel emeltem ki az oldal fehér elemeit :) Emellett vééégre használtam az új kis kedvencem: Lackómtól kaptam karácsonyra egy Silhouette Portrait vágógépet, így a fotó alatti kivágott virágokat azzal vágtam fehér alapkartonból és vellum papírból. Imádat van! Az oldal egy részét lealapoztam átlátszó gessoval, erre jött türkiz csillámos és világoskék, meg minimális halványsárga gelatos.. stencileztem az aprópöttyösömmel itt-ott, illetve türkiz distressel nyomdáztam is - ez végül annyira nem látszik, csak két helyen. A fotó alá tettem vellumot, illetve kék tim holtz papírt picit megszaggatva alátétnek, és sörkartont, hogy kiemeljem picit a síkból. Díszítőelemnek a két kivágott virágmintám használtam, minimális cérnát, NCsD szívecske chipboardot (fehérre festve), sizzix-szel vágott levélkéket és egy tag-et, amit még Bea küldött nekem régebben. Ezúton is köszönöm neki :) 
Ezt követően már csak apróságok jöttek: flitterek, félgyöngyök, és egy címfelirat. És kész :) Az oldal lényege úgyis Zsombi <3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése