2017. február 28., kedd

Sugallatok - februári kihívás

Azt hiszem, most már sorozatos lesz, hogy a Sugallatok havi kihívásán elindulok, mert egyszerűen hónapról hónapra megfog a moodboard amit kiraknak. :) Idén februárban kicsit valentin napi, kicsit téli, de már melegedős hangulatú, igazán kellemes összhatású hangulattábla lett belőle:


Kicsit már nehézkesen alkotok, a hasamtól már nehezen görnyedek a kanapén, de amikor az embert elkapja az ihlet, nincs lehetetlen. :)


Először elkezdtem aggódni, hogy túl lányos, de elnézve a lányok inspirációit, végül arra jutottam, a szürke megfelelő mennyiségű használata ezt igazán tudja ellensúlyozni.. a pocakos fotóinkból lett is olyan, ami azonnal szerelem lett, így megkértem Ritát, hogy ha lehet, mindenképpen azt a képet küldje át majd elsőként. Fekete-fehérben tökéletes a kihíváshoz :)

Rendeltem Virágtól pár dolgot ebben a hónapban, amiket direkt ehhez az oldalhoz akartam felhasználni, de annyira beléjük szerettem, hogy biztosan állandó kellékekké válnak majd. Ilyenek a piszkos rózsaszín kréta mist, a fekete csillámos splash tinta illetve a fekete szív konfetti is, de főleg a szürke (állítólag kék)- és rózsaszín darák, és a chipboard feliratok. ;)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése