2016. június 15., szerda

Sugallatok mixed media kihívás - június

Tudom, megfogadtam, hogy nincs több kihívás :D De ez egyszerűen muszáj volt. Bee felrakott egy új moodboardot a csoportba facebookon, az alapján alkottam megint.
Sosem voltam ebben túl jó, de ezek a színek és az idézet! Kell kategória. Főleg, hogy azonnal a Csokával készült képek ugrottak be, ahol aranyeső van a háttérben.



Szokás szerint fogtam egy fehér alapkartont, legessoztam átlátszóval (13arts, imádom!), rózsaszín-narancs-kék gelatokkal színeztem a hátterem, majd bélyegeztem fekete StazOn-nal és barna versafine-nal (apropó, kellene még pár féle színű StazOn...), stencileztem fehér gessoval (NCsD virágos stencil) illetve modellpasztával (kis pöttyös stencil, Pippi), meg próbáltam a bal felső sarokba kis pillangókat applikálni, de ez nem igazán sikerült :) A fotót sima hullámkartonra ragasztottam, ami jobb alul kilóg a kép alól egy kicsit. Ahol kilóg, leszedtem a felső réteget, hogy látszódjon a hullámkarton - ezt is narancsra színeztem gelatoval. utána jöhettek a díszítőelemek :) 
Virágok a jobb asó és a bal felső sarokba, igazodván az oldal színeihez (sárgáim voltak már alapból is, így csak a kékeket kellett festenem), került rá NCsD levélkés ág chipboard, régi, sizzix-szel vágott pillangó és ágacska, szórógyöngy illetve egy kis mica pehely. Már csak egy címszerű hiányzott nekem róla, de ahelyett végül ráírtam az idézetet ami a moodboardon volt - betűmatricák híján kézzel. Legvégül átfújtam picit az oldalam shine mist-tel, hogy legyen egy kis gyöngyházas csillogása - itt óvatosan, nehogy olyan legyen a fotóm. És kész is :) Remélem, nektek is tetszik.








2 megjegyzés:

  1. Egyszerűen csodálatra méltó látni, ahogy az a bizonyos belső tűz egy csodaszép lánnyá, virágokká, díszekké és apró ecsetvonásokká szelídül. Varázslatos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :) Bár a neved kitölthetted volna, így csak tippelni tudok, ki írt nekem ilyen szépeket <3

      Törlés