2016. június 15., szerda

Scrapbolt májusi kihívás

Nagyon régen nem alkottam egyetlen kihívásra sem, ennek több oka is volt.

Első és legfontosabb, hogy nem igazán van mostanában időm egy hosszabb lélegzetvételű, elmélyedést igénylő melóra. Az oldalak - főleg kihívásokra - pont ilyenek.

A második okom, hogy lusta dög vagyok, és a PL albumom sem kezdtem el időben - kb 1 hónapja kezdtem el az ideit, állandó lemaradásban vagyok... mostanra jutottam el odáig, hogy a júniusi első hétvége fotói már benne vannak, viszont kb 6 hetem van, amiben még csak itt tart a folyamat :D  (teljesen készen április 24-ig vagyok) Díszíteni kellene, kommenteket írni... nade mire való a foci EB? :)

A harmadik indokom, hogy most épp egy albumon kellene gőzerővel melóznom, mert az egyik legjobb barátnőm megtisztelt azzal, hogy én csinálhatom meg nekik az utazós albumjukat, és még csak a felénél tartok...

Ami az utolsó indokom illeti... tudom, első sorban az ember magának alkot, de őszinte leszek: mindenki vágyik az elismerésre. Én is. Így, amikor egy kihívás pályamunkái közt nem hogy a sajátomat látom a leggyengébbnek, de még általánosságban a mérhető tetszésszám szerint is a mezőny végén kullogok, az nagyon el tudja venni a kedvem a kihívásoktól. Eldöntöttem, hogy most már csak akkor csinálok bármelyikre is alkotást, ha annyira megtetszik a téma, hogy egyébként is oldalt szánnék neki.

Így született ez az oldal is. Adott volt Tamcsi májusi kihívása, melyben a két kritérium az volt, hogy a fotó ne legyen négyzet vagy téglalap alakú, illetve legyen rajta minimum 3 féle textil. Izgalmasnak tűnt, ráadásul január óta ez a fotó az egyik kedvencem, így már régóta terveztem, hogy oldalt csinálok belőle. Barátkozom vele, mint általában, ez az oldalam sem igazán tetszik (valahogy a sajátjaimmal sosem vagyok maximálisan elégedett), utólag már látom a hibáit :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése