2016. június 15., szerda

Project Life - csinálom, csak csendben... és lassan

Az idei PL albumom már nagyobb méretű, mint a tavalyi kettő. Rájöttem, hogy nem nekem való a snap méret, egyszerűen nem fér el annyi minden egy héthez, amennyit szeretnék. Hol a fotók, hol a kommentek, hol pedig csak amiatt, hogy vannak tök jó díszes kártyák, amik sima dizájnelemként tök jól mutatnának az adott kompozícióban.

Így idén mindenképpen a hagyományos, 30,5*30,5 cm-es albumban gondolkodtam. Azonban a gyári albumok méregdrágák (8-12 ezer ft), és még csak nem is találtam olyat, ami maradéktalanul tetszett volna. Így nem kezdtem el január elején készíteni, de még egészen áprilisig sem, amikor is a Kedves már finoman érdeklődött, hogy idén miért nem csinálom? Igaza volt. Mázlimra Tamcsiék csináltak egy olyan klubnapot, amikor az volt a téma, hogy csináljunk sk PL album alapot. Töredékáron kijöttem, olyan színű amilyet én akarok, egyszerűen tökéletes! Bár a kivitelezésen még lenne mit finomítani, de majd a következőnél. A lényeg: végre én is nekiállhattam az idei albumnak! Nagy falat volt, kb 20 héttel voltam elmaradva... nekiálltam, és egyhuzamban letoltam belőle kb 8 hetet egy hétvége alatt. Először nagyon küzdelmes volt, nem szoktam hozzá, hogy ennyi mindennel gazdálkodhatok, plusz fotóm sem volt mindig elegendő, így a hagyományokkal szakítva előfordul, hogy csak 1 oldal 1 hét. 
Mostanra már kezdek belejönni, de most is csak április közepéig vagyok készen, szóval van mit bepótolnom :) Ez lett az egyik kedvenc oldalam - itt végre sok fotó lett, ugyanis ezen a héten elmentünk Csokával fotózni egy picit a Margit szigetre, így volt alapanyagom. Tanulság: SOK fotó.

Folyt.köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése