2016. március 28., hétfő

Tenyérnyi minialbum

A napokban Edit meghirdetett egy új albumkészítős workshopot, ami nagyon felcsigázta a gondolataim, elvégre online, nem túl drága, és egy új albumhajtogatási módot rejtett magában, erre meg mindig vevő vagyok... szóval sok idő után újra belevágtam egy tanfolyamba :) Jó ötletnek bizonyult, tetszik ez az új technika ;)

Sokféle gyönyörű papírból lehetett válogatni, végül nagy nehezen a menta csíkos-pöttyösre esett a választásom. Nem bántam meg :) Ezek a Kaisercraft papírok még mindig csodálatosak, mind tapintásra, mind látványra, és a vastagsága is tökéletes! A csomagban volt még egy csomó chipboard, meg arany címke - ezek voltak a kedvenceim. Szalagot én találtam hozzá otthon, de nekem nagyon tetszik :) Mintha direkt erre a projektre várt volna a kincses dobozomban. Természetesen festegetés nélkül nem bírtam ki, szóval itt-ott halványan használtam bubble gum és lemon színű gelatost, ahol kicsit sok lett, ott fehérrel lágyítottam rajta. Na és persze a fröcskölés... az mindig mindent feldob ;) már csak egy kis varrás lett volna jó, de azt kézzel egy ideje már inkább nem erőltetem...

A téma jelen projektnél adott volt, tekintve hogy a Kedves anyukája már sokszor panaszkodott, hogy manapság alig vannak már előhívott fotóik... Így csinálni akartam neki már jó ideje egy albumot, ami pici, befér akár a táskájába is, és vannak fotók benne a fiúkról - és a hozzájuk tartozó lányokról :) A mi fotóink kéznél voltak, a "sógorék" fotóit meg leszedtem facebookról, kinyomtattam és kész :) Sajnos a fotók minősége nem volt túl jó, így az alap ötletem, hogy majd minden fekete-fehér lesz benne, sajnos nem jött össze - színesben sokkal szebbek voltak a képek. Így egyetlen ff kép lett, de azt már úgy szedtem le a netről. Az albumka gyorsan elkészült, nagyjából fél nap alatt, így igazi instant sikerélmény :)

SOK kép következik...

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése