2014. június 10., kedd

Scrapbook tanfolyam - stílusok

Sajnos ez volt a tanfolyam utolsó napja, szomorú is vagyok miatta picit... de ez az alkalom is nagyon sok mindent tanított, Edit megint rengeteg alapanyagot és kis csodát hozott nekünk, aminek megint egy hatalmas vásárlás lesz a vége...kösz, Edit! :D

Itt az alapfeladat ez volt, hogy hozzunk 4 db portréképet, lehetőleg ugyanazt (bár belegondolva, jobb lett volna 4 különböző, azt hiszem), kettőt színesben, egyet fekete-fehérben, egyet pedig szépiában. Megint a fotóval voltam gondban, ugyanis NEM találtam magamról értelmes profilképet. :D Így becsattogtam aznap délelőtt a váci Júlia fotóhoz, hogy ha lehet SOS csináljanak rólam profilképet, és hívjuk is elő, ha megoldható. Sajnos a képméret megint nem a szabvány volt, így azt nekem kellett utólag szétvagdosni, de ez legyen a legkevesebb.
A tanfolyamon most ugyanazt a képet 4 különböző stílusban kellett "megscrappelni", a minimal, a klasszikus, a shabby chic és a vintage is kipróbálásra került, majd ezekből állt össze egy kis minialbum. Az album borítója már otthon készült, és majdnem el is sírtam magam, hogy a lyukasztást elrontottam :( Muszáj vennem egy ehhez való lyukasztót azt hiszem... a címet pedig Edit választotta, megkért hogy bár nekem kevésbé volt ínyemre, önbizalomtréning gyanánt mégiscsak ez legyen az albumom címe. Fura, először azt hittem, a minimal áll hozzám a legközelebb, de a végére mégis a shabby volt az, ami leginkább a szívemhez nőtt... ehhez majd kellenek lyukasztók, szóval megintcsak köszi, Edit.. :D

Íme a kész kis albumkám:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése