2014. június 13., péntek

SF Témakihvás - Törődj magaddal!

Scrapfellow-éknál mindig van egy heti kihívás, amire már hetek óta nevezni akarok, de valahogy mindig kicsúsztam az időből... most hála Istennek két hetes a határidő, így még én is belefértem, de most mégis meglett az első héten. Rejtély. :D Mindenesetre elkészült az első saját, önálló 12"-es oldalam, amire baromi büszke vagyok ;)

A mostani téma az "én-idő", azaz egy olyan tevékenység, ami feltölt és kikapcsol, ami boldoggá tesz. És bár roppant vicces lett volna a scrapbookozásról scrappelni, mégis inkább a motorozásnál maradtam :)

Hálásan köszönöm Editnek (a tanfolyamon tanultakat most elég jól fel tudtam használni), a férjemnek az őszinte kritikát, és az állati mázlimnak, hogy volt ihletem és persze időm is megcsinálni...

Amiket felhasználtam:

- SF chipboard
- Nőicsizma felhőcskék
- Versafine fekete tintapárna (SF)
- Kevéske fehér hímzőfonal
- Szalag (OBI)
- kétoldalú ragasztószalag
- fekete vízfesték
- fekete szivecske matrica (SF)
- drót szivecske (Nőicsizma)
- chevron bélyegző (SF)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése