2014. június 25., szerda

Friends forever

Most, hogy kicsit több a szabadidőm, ki is használom: gyakorlok, próbálom alkalmazni mindazt, amiket Edit tanfolyamán tanultam :)

Tegnap este egy a fejemben félig már kész tervet valósítottam meg, az egyik kedvenc fotómmal. Pontosabban szinte csak azokból csinálok oldalt, amik fontosak nekem - akkor is, ha ez nem egyenlő azzal, hogy a kép maga egyszerű volna scrapbook szempontból.

Próbáltam magát az oldalt shabby stílusban megcsinálni, szerintem nem is lett annyira rossz :)

Természetesen a fotózásnál Csövinek is nézelődnie kellett.. :D








Amiket felhasználtam: 
- fehér alapkarton (pippi)
- türkizzöld papírvirágok (pippi)
- kis darab géz
- mini tortacsipke (opitec)
- szilikon bélyegző (Rayher)
- Martha Stewart bordűrlyukasztók
- fekete tűfilc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése