2014. szeptember 20., szombat

Csövi, a sármőr :)

Régóta szerettem volna több oldalt is készíteni Róluk, az én kis szőrös "gyerekeimről", de eddig sosem volt olyan fotó, amivel jót lehetett volna alkotni :)

Igen, megint festéket folyattam, és igen, megint struktúrpasztáztam, de mit csináljak, ha egyszer beleszerettem? :) Csövike csajozós profilképe mostanában az egyik kedvencem...hát lehet ezeknek a szemeknek ellenállni? ;)

Az oldalt először gessoztam, majd struktúrpasztáztam, két féle zöldet és narancssárgát folyattam rá. Aztán jöhetett a fotó, alá a rétegzés (igen, ezt még mindig gyakorolnom kell), rá a pausz szövegbuborék (ezt nem tudom, hogy lehetne máskor szebben odaragasztani :/ ), a szokásos cérnamegoldás a jobb aló sarokba, rá egy kis dekorgomb. A kép bal alsó sarkába egyre halványuló kis nyilakat nyomtam, majd az oldal jobbjára felírtam a címet és voila! :) Ja, még egy kis kaparós matrica is van rajta, de az már tényleg csak a végső simítás volt.





Amiket felhasználtam: 
- Mintás scrapbook papír (asszem SF)
- Gesso
- Pentart struktúrpaszta
- Zöld és narancssárga vízfesték
- VersaFine fekete tintapárna
- SF bélyegzők
- SF dekorgomb
- Fehér cérna
- Fekete alkoholos filc
- Kaparós matricák (SF)
- Opitec dátumbélyegző
- Pausz szövegbuborék (SF)

2 megjegyzés: