2014. augusztus 25., hétfő

SF témakihívás - Fehér de mégis színes

Ugyan ez múlt heti, de mostanában két hét van a beadásra, szóval még pont időben készültem el vele. Az eheti témakihívás lényege az volt, hogy fehér alapra dolgozzunk, és ne használjunk semmilyen színes papírt. Csak festékeket, matricákat, színes tollakat, tintákat... és az összhatás kellemes színekben pompázzon. Sajnos mistek tekintetében még nem vagyok nagyon eleresztve, így maradt a zöld+rózsaszín, és ismét egy esküvős kép, de ez a kép megint csak nem az esküvő miatt kedves a számomra.

Bincével nem mindig volt felhőtlen a kapcsolatunk, és az esküvőmön békültünk ki úgy kb 10 év után...a képen éppen ez látható. Nagyon fontos pillanat volt ez nekem, így mindenképpen oldalt érdemelt!

Elsőként az alapot csináltam meg, fehér gessoval alapoztam az oldalt, majd ráfújtam misttel a középen átlósan futó mintát (szándékosan csak kevés látszik ki belőle :) ). Ezután a két sarokban folyattam némi festéket, majd fröcsköltem is a papírra belőle. Ezután jött a bélyegzés, a bal felső sarokban a kaparós matrica, és alul a struktúrpasztázott szívecskék - ami nem bizonyult a legjobb ötletnek, mert az apró minta miatt alig látszanak.... Ezután bejelöltem ceruzával, hova szeretném a képet, majd a két sarkába ragasztottam a cérnát, hogy még éppen a kép sarka alatt legyenek. A képet fehér keretbe tettem, és az egyik oldalán hagytam helyet a kommentnek (mostanában nagy híve lettem a komment írásnak :)) A kép felragaszása után jött a dekorgomb, a címke és a chipboard, ja és a kaparós matricás nyilacska is... na meg persze a komment :) A crop-a-dile szettem még mindig imádom, szeretek saját gyártású kommentkártyákat csinálni!

A végén pedig még színes tűfilcekkel firkáltam rá - asszem azt még nem fog ártani ha gyakorlom...







Amiket felhasználtam:
- Fehér alapkarton (SF)
- Fehér gesso (Kroki)
- Cherry Pink és Lemon mistek (Kroki)
- Szegély bélyegző (SF)
- Szivecskés bélyegző (Váci Hobbybolt)
- Kaparós matricák (SF)
- Dekorgomb (SF)
- Címke (NCsD)
- Nyilacskás chipboard (SF)
- fehér cérna
- fekete, rózsaszín és zöld tűfilcek
- Pentart struktúrpaszta (Kroki)
- Kétoldalas ragasztó
- Glossy


2 megjegyzés: