2014. szeptember 21., vasárnap

Miszuska és a Pesti KIT Klub :)

A szeptemberi (mai) klubon a maszkoló folyadékkal barátkoztunk, nekem nagyon bejött, szóval én vettem is rögtön egy flaskával belőle :) Ennek a folyadéknak az a lényege, hogy ha ecsettel rajzolunk vele, hagyjuk megszáradni, majd átfestjük akvarellel/vízfestékkel/gelatoval - ez a scrapper felszereltségi szintjétől függ - és azt is hagyjuk megszáradni, akkor amit ezzel a lötyivel festettünk, az ilyen gumiszerű állagot vesz fel és lehúzható. Ezáltal gyakorlatilag egy negatívot kapunk, amit festettünk lesz olyan színű mint a papírunk, és körülötte lesz az a szín amivel lefestjük. Érdemes olyan ecsettel festeni ezt, amit nem sajnálunk, mert sajnos nem kimosható belőle ez az anyag :/ Próbáltam lehúzni, de nagyon hozzá gyógyul az ecset szőrszálaihoz, szóval azt hiszem, Apu minden leselejtezésre szánt ecsetjét be fogom gyűjteni, mert minden alkalommal nem vagyok hajlandó ecseteket kidobálni...

A mai napra cicás képeket vittem, és mivel Csövikéről már csináltam egy oldalt tegnap, így maradt Miszka, akinek mostanában elég jó képei sikerülnek, hála a jó telefonomnak ;) Szóval azt hiszem, a fényképező vásárlás egy időre elmarad. Ellenben ha valaki ellenállhatatlan vágyat érezne hogy meglepjen mondjuk karácsonyra, egy fotónyomtatónak nagyon örülnék ;)





Amiket használtam: 
- Csíkos scrapbook papír (alkotócsomag NCsD)
- Textil virágok (Tihany Tamara)
- Tortacsipke
- Rózsa és inda chipboard (NCsD)
- Mosolyírás chipboard (NCsD)
- Maszkoló folyadék
- Akvarellpapír
- Vízfesték
- Kis strasszok és egy félgyöngy (Köszi, Anikó :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése