2014. augusztus 18., hétfő

Keszekusza szeretet :)

Apuról már nagyon régóta terveztem oldalt csinálni. Az esküvőnkön olyan jó közös képeink lettek, amik közös alkotásért kiáltottak! :) Életem talán legkuszább oldala lett, nekem mégis így tetszik...

Világos kraft kartonra csináltam, részint mert a vastagsága miatt úgy gondoltam, több festegetést és struktúrpasztázást bír el; részint pedig mert így szabadabban díszíthettem az oldalt - már színek tekintetében. A zöld és a rózsaszín voltak az esküvő színei, plusz számomra Apu is a zöld színhez kapcsolható talán leginkább (erről jut eszembe, hogy régen, amikor kislány voltam, a karácsonyfán mindannyiunknak volt egy kis angyalkája...Apáé volt a zöld, - az enyém meg a rózsaszín kis csengős - talán innen az összekapcsolás). Három apás feliratom is volt, de mivel egy gyerekkori fotó is van az oldalon, így ez passzolt legjobban :) Az oldalon gessoztam, arra folyattam kis zöld mistet - ez mondjuk végül nem látszik annyira, de nem voltam még biztos abban hogyan akarom a fotókat rátenni; struktúrpasztáztam a pöttyös kört és a fehér chevronokat a felirat alatt. Mivel a két színt vissza szerettem volna hozni a címben is, így a cím alatt folyattam kis rózsaszínt, így a zöld is jobban elüt tőle. A "varrások" a jobb felső sarokban és a felirat mellett kicsit csalások :) Ezek (és a fekete chevronok az alsó képnél) ugyanis kaparós matricák, ezt is most próbáltam ki először. A kedvenc pillanat felirat és a kis drót szivecske pedig szokás szerint Edittől van :)

A fotók alá meg későn jutott eszembe, hogy nem raktam "alátétet", hogy kiemelje, így csak körberajzoltam őket fekete alkoholos filccel... :)

A legvégén a bal felső sarokba is sprickoltam egy kis festéket, Viki ugyanis azt mondta, szerinte valami hiányzik... és mint tudjuk, az avatatlan szem a legjobb kritikus :)




Amiket felhasználtam:
- Lime és Cherry pie mistek (Kroki)
- Pentart fehér struktúrpaszta (Kroki)
- Fehér gesso (Kroki)
- Kaparós matricák (Scrapfellow)
- Drót szivecske (NCsD)
- Rózsaszín címke (NCsD)
- Fekete alkoholos filc
- Rafia virágocska (Kroki)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése