2016. január 7., csütörtök

Karácsonyi scrapbook posta

Mint tavaly, most is megszervezték a lányok a karácsonyi scrapbook postát. Ennek az volna a lényege, hogy kisorsolják, ki kinek csinál ajándékot, és mindenki meglepiként elküldi a címzettjének még karácsony előtt. Alapvetően apróságokból indult ki a dolog, mint pl egy tag, vagy képeslap. Aztán a tavalyi alkalommal kicsit mindenkivel "elszaladt a ló" - a jó értelemben, nem akarok én senkit megbántani - , így egész nagy ajándékok is készültek, aki pedig "csak" egy képeslapot küldött, az kicsit rosszul érezhette magát - ahogyan én is. Bár a posta "nagylelkű" volt, mert elkallódott a csomagom, így bár sajnos szegény Ildi nem kapta meg a kis karácsonyi tag-emet egy kis rénszarvasos dísszel amit én varrtam, de a táborban csináltam neki egy albumot kárpótlásul - ez azért már vetekedhetett a többi ajándékkal is.

Idén úgy döntöttem, én is nagyot robbantok. Pinteresten találtam egy képet, ami azonnal megihletett:


Ugyan nem tudtam elképzelni, hogy fekete alapra dolgozzak, de fehér alapon feketével már inkább. Szépen lealapoztam a kis vásznam, és ceruzával felrajzoltam a fenti fát - kiegészítve még néhány szóval, nekem túl sok volt a szóismétlés az eredeti képen :) Ezt viszont még túl üresnek éreztem, így stencileztem kis csillagokat a kép két sarkába is. Ez sem volt elég ütős... aztán beugrott: ledes izzók! Az Arénában vettem 20 ledes égősort, elemeset - így eldugható a kapcsoló és a zsinór a kép mögé. Felkapcsolva ragasztgattam fel őket, így jobban láttam, hol hiányzik még égő a fáról. Szerintem ütős lett, és még csak nem is nehéz :)

Izzók nélkül:


És felkapcsolt kis égőkkel :) 


Emellé csináltam még egy képeslapot is, de ez már tényleg csak kiegészítés volt:


A lényeg: a címzett szerette :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése