2016. január 11., hétfő

Karácsonyi mindenféle

Idén nem volt jobb ötletem ajándékkísérő gyanánt - tavaly kis kesztyűk, előtte rénszarvasok voltak a csomagokon, amiket filcből varrtam, de idén nem volt ihletem... -, így maradtam az egyszerű de nagyszerűnél: festettem. 

Sajnos a nagy részét nem fotóztam be - nem is én lennék, ha nem az utolsó másodpercben készült volna el minden -, de jó móka volt őket elkészíteni :) A tavalyihoz hasonlóan, idén is csináltam pl. bonbont házilag, idén nem kekszes-mascarponést, hanem trüffel golyókat csináltam a kollégáknak - hatékony, gyors, mégis kézzel készült apróság gyanánt - ehhez aztán festettem nekik picike ajándékkísérőket, mindenkinek másmilyent. Természetesen ezt is az utolsó percben, a céges karácsonyi buli délutánján az irodában - amíg már mindenki más otthon készülődött -, így a fotó elmarad a kártyákról... de van helyette a bonbonról :)


Ez mondjuk egy nagyobb doboz, a kollégák - Niki kivételével - 4db-os pici dobozokban kaptak belőle. Ehhez Niki vett még szalmadíszeket, azt is rátettük a dobozra, a vacsorán pedig szétosztottuk mindenkinek :)

Ezután december 21-én ajándékokat csomagoltam az irodában, idén a költséghatékony ámde mutatós megoldás mellett döntöttem, sima barna csomagoló, tortacsipke és selyemszalag:


Ezekhez, bár szerettem volna mindenkinek képeslapot gyártani, nem volt időm mindenkiére :( Így csak pár darabot mutatok, ilyesmik lettek:



Ezután már szabadságon voltam, idén csináltam életemben először tojáslikőrt - valami mennyei lett, ebből hagyományt csinálok!! :) Annyira jól sikerült, hogy az ünnepek alatt ~6 üveggel fogyott belőle. Na azért a családnak és a barátoknak is jutott  ;)


A két ünnep közt a PL-t is kicsit gatyába ráztam, már csak 2 hónappal vagyok elmaradva, azt pedig reményeim szerint még januárban befejezem, így majd jöhet 2016 is! :)
Szóval ... most boldog új évet mindenkinek, akinek eddig nem kívántam! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése