2014. november 10., hétfő

Mixed Media - avagy játék a színekkel és struktúrákkal

Életem legtermékenyebb tanfolyama volt a tegnapi (legalábbis ami irl volt, és nem online). Imádtam a színekkel, a struktúrákkal való játékot, és végre megtanultam, hogyan lehet ezeket egymásra halmozni anélkül, hogy elrontanám az egészet.

Legújabb szerelem a gelatos, ami egy akvarellkréta, de valami gyönyörű színekben! A tegnapi vászonkép hátterét ezzel csináltam. Ezután gessoval, tintázással, bélyegzéssel (ezt kár volt), struktúrpasztával is mintáztam, kerültek rá üveggyöngyök, gézdarabok, gyurmadíszek, az elmaradhatatlan cérnák és persze a cím. :) Oh! És a festékpacák! Mert az mindent csak feldob :)








Amiket felhasználtam:

- vászonkép alap
- Gesso
- pink, citromsárga és zöld gelatos
- víz
- struktúrpaszta
- rózsaszín distress ink pad
- fekete anilinfesték
- NCsD gyurmadíszek
- ezüst viaszpaszta
- orvosi géz
- fehér cérna
- rózsaszín és fehér üveggyöngyök
- NCsD címke
- NCsD címfelirat
- fekete alkoholos filc
- kétoldalú ragasztó, glossy

1 megjegyzés: