2014. október 20., hétfő

Edina és Hunor

Életemben először megrendelésre dolgoztam. Szerintem még soha nem izgultam ennyire egyetlen projekt miatt sem :) Nem tudom, a profik hogyan csinálják, én azt láttam a legjobbnak, ha Edinát minden munkafázisba bevonom egy kicsit... a párjának készült az album, aki külföldi munka miatt hónapok után a hét végén jön haza végre. :)
Szóval hozzáláttunk...Kitaláltuk az alap színeket (rózsaszín/szürke/kraft/fehér), együtt megnézegettünk néhány, általam már előre kikeresett mintát, hogy nagyjából milyen formájú albumot szeretne (köszi Pinterest ;)), együtt vettük meg hozzá a textil anyagot, a szalagokat, a papírkészletet, sőt még a dekorációs elemeket is (nagyrészt). Ez egyrészt jó buli volt (együtt kimozdultunk Esztergomba Krokihoz, Pestre a Rayherbe...stb.), másrészt legalább amiatt nem kellett aggódnom, hogy az alapanyagok nem tetszenek neki. Innentől rám volt bízva. :) 

Először nagyon sok ötletem volt, de rájöttem, hogy a kevesebb néha több, és talán nem egy megrendelésen kéne kikísérleteznem a legújabb ötleteim, azt meghagyom az oldalakra ;) A végeredmény egy visszafogott,  végre egységes(!!), kicsit csajos de mégis férfiszemmel is abszolút értékelhető (egy példánynak megmutattam, azt mondta nagyon szép, pedig ő aztán kritikus) album lett. Nem tökéletes, én már most látom az ordító hibákat, de ebből is tanultam. A megrendelő pedig elégedett, és megengedte azt is, hogy a képeket az albumról közzétegyem. :) Ma adom át neki, ő pedig a párjának majd a hét végén. Szurkoljatok, hogy neki is tetsszen! ;)


És a képek... :)



























Amiket felhasználtam:

- Vastag karton lapok (söralátét karton szerűség, még Edit anyák napi csomagjából maradtak, ebből lett a borító)
- Sötét kraft karton (SF)
- Virágos és homokszín textil (Göd, méteráru bolt)
- Rózsaszín és bézs csipkeszalag (Göd, méteráru bolt)
- Bordó, rózsaszín és bézs selyemszalag (Göd, méteráru bolt)
- Epiphany 6x6 papírkészlet (Krokihobby)
- Szerelmes címkecsomagok (NCsD)
- Ezüst strasszok, közepes méretűek (Rayher)
- Süthető gyurma keret és levélkék (NCsD)
- Pici fehér félgyöngyök (Rayher)
- Nagyobb fehér félgyöngyök (Rayher)
- Nagyobb rózsaszín félgyöngyök (Rayher)
- Crop-a-dile szegecsek (rózsaszín és barna)
- Szerelmes chipboardok (NCsD)
- Ezüst és rózsaszín flitterek (Rayher)
- Ezüst és Réz füstfóliapehely és füstfólia ragasztó (Pentart, Krokihobby)
- Szürke, fehér és rózsaszín akrilfestékek (Pentart, westend hobbybolt)
- Indás chipboardok (NCsD)
- Ezüst és fehér cérna 
- Tortacsipke
- Ezüst+fehér dekortapaszok
- Bélyegzők, fekete tinta
- 3D ragasztószalag
- Ipari mennyiségű kétoldalas ragasztószalag
- Glossy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése