2013. december 19., csütörtök

Ehető és fali rénszarvasok

Nagyon régóta terveztem már, és idén végre sikerült! Csináltam a férjemnek SK adventi naptárat :) Oké, oké, kicsit gyerekes az ötlet, de nem csoki volt benne, hanem mindenféle hasznos apróság... pl ecsetek a Wh figurái kifestéséhez, ecsettisztító folyadékok, zokni, nyakkendő...stb. Őszintén szólva nagyobb lelkesedésre számítottam tőle, de a lényeg, hogy örült neki :) (a képet nem aznap csináltam, így nézzétek el, hogy nem mindegyik csomag lóg már a helyén... :))


A másik része ennek a bejegyzésnek az ehető rénszarvasaim...
Idén szokatlan karácsonyi bulink volt, amire mindenki csinált valami ehetőt (vagy annak szántat), így én tök egyszerű linzert csináltam, kis rénszarvas díszítéssel. Az új, hogy sosem csináltam ezelőtt linzert, mégis omlós lett, köszönet érte Bincének :)

És a végeredmény:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése