2013. január 7., hétfő

Évkezdés

Tudom, tudom, hogy eléggé elhanyagoltam a blogot, de nincsen elfelejtve :) Nemsokára bejegyzés is jön, ha úgy vesszük, a mostanival együtt mindjárt kettő.

A mostaniban még csak írok, a következő pedig egy nem gyurmás, de alkotós poszt lesz, ami megmagyarázza, hogy karácsony környékén miért is hanyagoltam szeretett gyurmáimat. 

Kicsit minden összejött: Letettem oly sok évi apai könyörgés után, ámde saját elhatározás végeredménye képpen az autós jogsim, lett egy cuki kisautónk, munkát váltottam - igen, újra, de remélhetőleg most jó darabig utoljára -, ennek vonzataként rengeteget dolgoztam. Minden addig futó feladatomat le kellett zárnom, átadnom, rendszereznem és társai. Kikészültem fáradtan készültem a karácsonyra - ez a későbbi posztban részletesebben -, ez a készülődés sem teljesen úgy sikerült, ahogy azt elterveztem.

Mindenesetre túléltük a karácsonyt - szó szerint, mivel apáékhoz Vácra vezettem először egyedül :) -, majd a két ünnep között próbáltunk minél több időt tölteni a családdal és a barátokkal - több-kevesebb sikerrel. 

Átbuliztuk magunkat 2013-ba, és bár én sosem szoktam fogadkozni, azért pár dolgot igyekszem megtenni idén - ezeket vehetjük akár fogadalmaknak is :)
- Első körben persze a lakást kell rendbe tennünk  hiszen nemsokára költözünk. A hobbi cuccaim már dobozban vannak, így sajnos az elkövetkezendő 2 hétben nem is nagyon tudok alkotni, de addig is gyűjtöm az inspirációkat, ötleteket, és remélhetőleg némi tárolóhelyet, mert lassan már minden az én cuccaimmal van tele, és még mindig úgy érzem, semmihez nincs elég kellékem. :)
- Megfogadtam, hogy idén a nagy kedvencektől szerzek be örök darabokat, úgymint a fércművektől vagy éppen belyától. Tőle ugyan már vannak cukiságaim, dehát pont azokból sosem lehet elég :)
- További elhatározásaim közé tartozik, hogy idén többet fogok mozogni... a sok munka és egyéb elfoglaltságok miatt ez mindig háttérbe szorult, de már ideje lenne...
- És természetesen szeretnék minél több cukiságot alkotni, dokumentálni, és megosztani Veletek, hogy Ti is kedvet kapjatok az elkészítésükhöz!! :)

Január elején pedig rögtön az új helyen kezdtem, ahol még nagyon sok mindent kell tanulnom, hogy igazán hasznos lehessek, de minden erőmmel rajtaleszek az ügyön.


Boldogságos 2013-as évet mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése