2017. május 7., vasárnap

Sugallatok - májusi kihívás

Ez az utolsó, egyben legfrissebb... az utóbbi 6 hétben másodszor adódott lehetőségem, hogy végre csináljak valamit, így amikor Csongit két napja le tudtam tenni két órára, nagy fába vágtam a fejszém, és elkezdtem maszatolni a májusi Sugallatok lila-arany kihívására...


A moodboardon szereplő lila nekem kissé erős, így én halványabb árnyalatokkal dolgoztam... Első körben a 7dots studio Homegrown készletéből választottam egy kissé semleges, szürkés papírt, amit vékonyan lekentem fehér gessoval - ez mondjuk így a végén már kevésbé látszik. Ezután stencileztem, majd két féle lila és egy arany színű gelatos használatával festettem meg a hátteret, utóbbi színre picit misttel is rásegítve. Használtam még piszkosrózsaszín kréta mistet és lilát is... ide-oda bélyegzés, aztán jöhetett a rétegzés, a fotó, a virágok (ezeket szintén gelatos-zal festettem fehérről) és a szóródíszek... az oldal persze nem készült el alvásidőben, de a Kedves vigyázott a Kisteknősre amíg befejeztem ;) Imádom <3

A végeredmény elég lányos, de mivel én vagyok rajta, így most úgy döntöttem, ezen átsiklok, hiába lett a Picurkánk fiú... :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése