2016. február 12., péntek

Art journal #1, februári kihívás és moodboard

Az art journal egy jó darabig egyáltalán nem mozgatta meg a fantáziám, de már fél éve egyre jobban tetszik...aztán megcsináltam a két nappal ezelőtti posztban mutatott "időkapszulám", és ez eléggé adta magát :) Ebbe a könyvbe art journal kívánkozott!

Mivel még soha nem csináltam ilyet, így egy youtube videóba kapaszkodtam... az alapot ennek segítségével csináltam, de szerencsére azért sikerült a saját egyéniségem megtartva "másolni" a technikát. Kicsit elcsesztem, mert a rajz is saját, elég aránytalan, de a háttér miatt bevállalom, ez az én elsőm. :) Ragasztgattam, alapoztam, bélyegeztem, gelatoztam, distress inkeltem, stencileztem... elsőre kicsit soknak tűnt, de az összhatást mégis imádtam... és készíteni is! Azt hiszem, ez az én igazi stílusom...

A másik lényeges momentum: most először alkottam moodboard alapján. Ennek az a lényege, hogy Bea és Virág összeraktak egy "táblát", amin a különböző képek hangulata kellett, hogy inspiráljon alkotásra. Ééés, mivel kevés időm van mostanában alkotni, ez az oldal egyben a februári kihívás is: a festett illetve bélyegezett háttér készítése.

Ez volt a moodboard:



Íme, az ELSŐm... várom a kritikákat! ;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése