2015. október 1., csütörtök

Snap album újratöltve

Szóóóval az úúgy vooolt... :) Hogy kicsit besűrűsödött a nyár, meg úgy minden az életemben... nem igazán volt sem időm, sem helyem alkotni. De a 3 havi scrap-aszkéta életmód után nem bírtam, bevásároltam a scrapboltban... indult azzal, hogy kéne egy új snap album, mert az előző lassan betelik..folytatódott azzal, hogy pár matrica is kéne, meg dekorfólia, meg akkor már 3d ragasztópaszta, meg snap albumlapok... a végén elég nagy összeget hagytam Csabáéknál, de úgy vártam a csomagom, mint a kisgyerek a karácsonyt :) Nem kapkodta el a postás (ha macska lennék, kaparófának használnám a lábát), de 3 nappal később meg is érkezett a várva-várt csomag:


Egész nap simogattam, szagolgattam...beteges. Tudom. :D De annyira belelovalltam magam, hogy be is pótoltam némi elmaradásom, egészen pontosan júnuis 28-ig. Azzal telt be a régi album. :) És most már majd nekikezdhetek ennek a kiwizöld szépségnek <3

Addig is néhány fotó az elkészült oldalakról - nagyon sok lett, de mivel ez egy napló, nem tudok túl sok mindent megosztani... a lényeg, hogy jó visszaolvasni mik történtek ebben a fél évben, így azt hiszem, a scrapbooknak ez az ága végleg megfogott :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése