2015. május 15., péntek

Inspirálódtam, avagy családi album ajándékba

Még nincs teljesen készen, de azért szeretnék picit eldicsekedni vele, mert nagyon szeretem... csinálni is, meg utána nézegetni is a végeredményt :)

Márti unokatesómék családi képeiből készítek albumot, mert amikor legutóbb náluk voltam, ő biztatott arra, hogy szerinte jól csinálom, és milyen nagyon tetszenek neki az alkotásaim. Meg mert nagyon szeretem őket :)

Az album ötletét alapvetően Bea adta, de ugyanezt már többen is feldolgozták... Válint Bea oldalán is volt egy ötlet még decemberben, stb, stb. Az alapötlet baromi egyszerű: fogj egy IKEA képkeretet, fesd le gessoval, majd színezd gelatoval és stencilezz rá... igen ám, de a fényes felületre először nem olyan könnyű felvinni a gessot, ugyanis az ecsettel folyton lehuzigáltam róla amit odakentem. Éppen ezért 2-3 rétegben kellett festenem, de azt kell mondjam, megérte. Sokkal mutatósabb, mint az eredeti fényes műanyag, és nem mellesleg belevisz az ember egy kis személyest :) Ezután következik a színezés - hogy ne legyen olyan homogén - gelatoval. Márti nagyon zöldes párti, plusz a családban egy fiú és egy lánygyerek van, így a rózsaszín speciel szóba sem jöhetett. A türkizes-mentás színvilág viszont határozottan uniszex, így emellett döntöttem. Elég egy egészen pici mennyiséget kenni belőle a sarokba, mert ha szétkeni az ember vízzel, nagyon szép átmenetes, pasztell színt kap. Ha valamiért mégis sok, zsepivel könnyedén vissza lehet szedni belőle, amíg még vizes. Van egy gyönyörű damask stencilem, de az valahogy sehogy sem mutatott volna a vékony kereten, így kis csillagokat tettem rá. És kész is volt az alap :)
ezután kell egy albumkarika - az enyém az otthon fellelhető legnagyobb méretű, mert szokás szerint képtelen vagyok leszűkíteni a fényképek számát, és most is 36 db került kinyomtatásra... egyelőre ebből 12-ből lett "oldal", de amint lesz egy kis időm csinálom a többit. jó eséllyel az összeset nem fogja elbírni majd a keret, ezért ami nem fér bele, azt egy külön kis albumban adom oda nekik - szintén karikán -, így arra és akkor cserélgetik, amelyikre és amikor csak szeretnék :) Plusz mindegyik kétoldalas, szóval akár 1 kártyát benne hagyva is mutatós lehet :)

Na de beszéljenek a többiről a fotók: 














Természetesen ez még azóta SINCS befejezve, de jövő hétvégéig muszáj lesz megcsinálni, mert végre megyünk Komáromba :)

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm :* Leginkább tőled inspirálódtam ;)

      Törlés
  2. Ez nagyon nagyon <3 Soha nem gondoltam, hogy én fogok ilyen mindenféléket alkotni, de ez nagyon tetszik és azt hiszem a futós képeimből készítek is egy ilyet! :)

    VálaszTörlés
  3. Betty, majd muti nekem is!! :)) Nagyon kiváncsi leszek rá! :) Én ma tervezem befejezni... remélem lesz rá időm ;)

    VálaszTörlés