2015. április 28., kedd

Scraptábor 2015.

Előre szólok, hosszú lesz :)

Idén is volt scrapbook tábor (pontosabban csak az egyik, a másik majd júliusban), idén nem Tarjánban, hanem Szedresen voltam/tunk. :) 40 scrapimádó lány/nő, akik vidám hangulatban töltöttek el 2 teljes napot (vagy ha már úgyis állandóan lakást nézek, ottani zsargon szerint 1+2 fél napot) <3

Úgy kellett már nekem ez a hétvége, mint egy falat kenyér. (Pont egybeesett az indulás napja az utolsó munkanapommal az én imádott cégemnél, ezért elég letört voltam... éppen az indulás miatt már csütörtökön elköszöntem mindenkitől, kicsit még el is sírtam magam, de nem vészesen. Mindenki nagyon drága volt, iszonyúan fognak nekem hiányozni...) Csütörtök este felpakoltam az összes scrap cuccom - hihetetlen mennyi kacatom van, és még így is mindig azt érzem, hogy nekem van a legkevesebb kellékem :D -, és bepakoltam a Mazdácskába. Itt már elkezdtem aggódni, mert a fél csomagtartót elfoglaltam, pedig még hátra volt 2 másik ember cókmókja is, de akárhogy próbáltam tömöríteni, a dorka.zip sem lett sokkal kisebb. :( 

Péntek reggel elindultam először a kedvenc mosómba, kitakaríttattam az autót - nehogy már szegény Merikát és Málnát retkes autóba ültessem...-, aztán irány Dunakeszi, majd Kispest. Onnan meg Szedres. :) Kicsit szűkösen, de végül mind befértünk, bár szegény kisautó fogyasztásán azért meglátszott a terhelés :D Majdnem elsőként értünk le 13.30 körül, így tudtunk magunknak szimpatikus helyet választani a nagy alkotós teremben, de őszintén szólva én előbb akartam beszélgetni mindenkivel, minthogy bármit is alkossak :D Így az utazós bőröndalbum nálam kimaradt, de sokan nagyon szépeket csináltak! Nekem azt hiszem, hasonló vonalon maradva egy igazi bakancslistám lesz majd egyszer, már úgyis írogatom egy ideje :)

Pénteken azért még én is alkottam kicsit, ha a bőröndalbummal nem is haladtam: a Pentart jóvoltából sok-sok féle mist került a tábori közös asztalkára, így az első napon ezeket próbálgattuk. Én úgy döntöttem, hogy kicsit maradok a darkosabb, de mégsem teljesen sötét színeknél: türkiz, borvörös, fekete és minimális fehér... A hangulatomhoz abszolút passzolt, ez lett belőle: 



A szombati nap termékenynek volt mondható... albumkészítési technikákat tanultunk Edittől és Tamcsitól! Az első amibe beleszerettem, az az Edit féle "batyuhajtogatott" album volt, így mint tavaly is, én ráfüggtem erre az egy projektre :D Cicccás albumot csináltam, most kivételesen végre magamnak. Semmi kétség, crazy cat lady lettem...








Ugyanitt megjegyezném, hogy a cuki cicatappancs bélyegzőt ÉN csináltam, méghozzá Gólya és Kovaxka állat jó workshopja nyomán :) Nem leszek bélyegző-sorozatgyártó, de jó móka volt kipróbálni :) Az albumban a cicafejeset a scrapbolt-os Csaba csinálta, csak lenyúltam egy használat erejéig :)



Csináltam ám egy textil borítású albumot is, amit Tamcsi támogatása nélkül nem sikerült volna (itt is köszönöm a hozzávalókat Tamcsi <3). Az albumot végül Zoric Ildinek adtam, mert én voltam a titkos kis angyalkája a karácsonyi scrapbook postán, de valahogy elkeveredett a neki szánt ajándékom :( Remélem, picit talán tudtam pótolni... Sajnos, erről valahogy elkavirnyásztam a képeim, szóval marad az utolsó: a vászonképem Mariannak, amit média tintával és repesztő pasztával csináltam :)



Lányok, ha a Tarjáni táborba már nem férnék bele: jövőre, Veletek, ugyanitt!! <3







3 megjegyzés:

  1. Jó lehetett. Az ilyen közös alkotások nagyon inspirálóak tudnak lenni :)

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikusan ügyes vagy! :) :* Csak így tovább...! ... és jó lenne találkozni valamikor. :)

    VálaszTörlés
  3. Belya nagyon jó volt, egy ilyen 2 napos tábor alatt többet alkotok, mint otthon 2 hónap alatt :D Bár ebben közrejátszhat, hogy a "gyerekeim" miatt mindig mindenem el van pakolva, és lusta vagyok előszedni a cuccaim... nade lesz ez még így SE. :D

    Betty: Köszönöööm :** Találkozzunk, szorgalmazom!!! :)

    VálaszTörlés