2015. február 23., hétfő

Project Life, azaz Sn@p album, magyarul fotónapló... :)

Idén január elejétől kezdve elhatároztam, hogy fotónaplót vezetek, hogy felfedezzem, mennyi jó dolog van az életemben anélkül, hogy eddig értékeltem volna... Mivel ez életem első ilyen jellegű próbálkozása, nem mertem rögtön a klasszikus méretű Project Life (későbbiekben PL) albummal kezdeni - ez 30,5x30,5 cm-es albumot jelentene; így maradtam a kisebb verziónál, amit hivatalosan Sn@p albumnak hívnak. De én egyszerűsítem és nekem ez is PL.

A lényeg, hogy a kezdetekhez szükségeltetik 1db album (bár ahogy nézem, ekkora méretből kell 2 egy évre, de ezen a hídon majd akkor megyek át, ha odaértem...), és sok-sok albumtasak. Ezek gyakorlatilag víztiszta genothermek, amik 3x4 illetve 6x4 inches részekre vannak felosztva - kivéve, amik teljes oldalasak, azok 6x8 inchesek.

A többi dolog megoldható házilag, pl. maradék papírokból, de én azért vettem egy kártyakészletet is, ami színben is passzol egymáshoz. A díszítőelemek itt kevésbé engednek teret a fantáziának, lévén praktikus viszonylag laposakat használni, ha az ember be is akarja később csukni az albumot, de ennek a projektnek nem is ez a lényege. Sokkal inkább az, hogy instant, és az ember hétköznapjait rögzíti. Mókás volt rájönnöm, hogy sokszor már 1-2 hét után is simán elfelejtem, mi történt velem, illetve mi mindent csináltam...amikor több hetet hozok be egyszerre (általában 1hét=2oldal), akkor a kis naptáramban néha vissza kell néznem, hogy mi is történt...azért elég szomorú :D De pont erre lesz jó ez az egész. Arra, hogy 1-2-3 sok év múlva visszanézhetem, hogyan is teltek a napjaim...

Még csak a 8. hétnél tartok, de már most imádom. Állandóan fotózok, próbálok mindent dokumentálni, és rájöttem, hogy az én olyan unalmasnak tartott életemben is annyi minden történik, hogy sokszor nem is lenne elég a 2 oldal arra, hogy egy egész hét eseményeit rögzítsem... Remélem, nem fogom feladni, bár egyelőre eléggé ráfüggtem :)

A belső borító....

1. hét

2. hét

3. hét

4. hét


5. hét


6. hét

7. hét

8. hét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése