2015. január 5., hétfő

December daily #2

Folytattam a munkát, csináltam végre két shaker boxot, mert megtaláltam a pausz papírjaim, amik amúgy abban a dobozban voltak, amit már vagy 4szer feltúrtam... ügyes vagyok, na.

Megcsináltam pár oldalt még, aztán rájöttem, hogy úri huncutság két oldalt szánni egy napnak, mert akkora lett az album már így is (10. napnál játok a 30ból...), hogy már így is alig bírom összecsukni... szóval majd ki kell találnom valamit, hogyan is lehetne szépen megoldani...

Véééégre megérkeztek az imádott gelatoim (gyk: akvarellkréta), szóval 2 oldalpárt már azzal csináltam meg... imádok hátteret festeni :) azt hiszem, a project life albumba a kártyáim is így lesznek majd, már csak ipari mennyiségű fehér textúrált karton kellene.. (ha valaki meg akarna lepni vele: http://scrapfellow.com/product/alapkartonok/texturalt-karton-feher-1/)

A képek az újabban készült oldalakról (nem sorrendben, de na.)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése