2012. június 14., csütörtök

Türelem..

Jelentem, az államvizsgám sikeres, így már hivatalosan is óvónéni lettem... vagy nem, hiszen nem fogok ebben dolgozni... de ettől még sokat profitáltam belőle :)

Levettem minden posztot, legalábbis egy időre...a blog át fog esni egy kis átalakuláson, és a képeken a feliratokat is majd ehhez szeretném igazítani :) Természetesen minden vissza fog kerülni, csak csinosításra szorulnak..

Ma megérkezett  négy új színem, és egy titkos alapanyag is, amit ma vagy holnap mindenképpen ki fogok próbálni, és amint a blog is készen áll rá, megosztom veletek is ;)

Addig is egy kis türelmet kérek azoktól, akik - bár a blog eddig nem volt túl mozgalmas - figyelték, hátha történik valami... ígérem, hogy felpezsdítem egy picit a dolgot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése